poniedziałek

Krewetki

Krewetki,jedni je kochają inni nienawidzą,ja sama kiedyś ich nie znosiłam,tylko dlatego...że gotowca kupiłam i był jak dla mnie fuj.Drugą szansę dać trzeba każdemu i ja dałam,sama krewetki przygotowałam i uwielbiam je !
Przepis,jak krewetki przyrządzamy My ! ;)

Czerwona cebula i chili..siekamy na drobne kawałeczki


Krewetki myjemy..


Masło rozpuszczamy i z ziołami mieszamy


Na bagietkę roztopione masło wlewamy+pomidor+feta

 
Dusimy cebulę i chili
 

Krewetki czosnkiem nacieramy



Dodajemy na patelnię


Ok. 15 minut i gotowe



14 komentarzy:

  1. Anonimowy12/6/13

    Ale mi smak narobiłaś tymi krewetkami :) oj chyba jutro się na nie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jestem fanką krewetek, ale ten przepis wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10/7/13

    Krewetki to jest jedyna rzecz którą mogłabym jeść na śniadanie, obiad i kolacje, każdego dnia :P No, mogłoby być na zamianę z małżami :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo krewetki uwielbiam ale z cebulką i chilli jeszcze nie próbowałam :) Koniecznie przepis zapisuję do wykorzystania na raz następny :)
    My do krewetek zawsze bagietkę czosnkową podajemy ale z pomidorkiem i fetą też pewnie będzie pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nigdy nie jadłam krewetek i nie wiem, czy miałabym "odwagę" je spróbować... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze to nigdy nie kupiłam krewetek po to aby je tak po prostu zjeść :) Jak już kupowałam to zawsze do czegoś np. do sushi Musiałabym w końcu spróbować je zrobić jako danie czyli krewetka w centrum uwagi :) hehhe

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21/10/13

    Jakie pyszności! A bagietki już nie zapiekasz?
    Chyba je zrobię mojemu chłopakowi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ładnie i smacznie wygląda :) Pięknie przyrządzone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie pyszne! mhm ; )))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam krewetki aczkolwiek bałabym się je zjeść w Polsce. Nie byłabym pewna czy na pewno są świeże

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety krewetki "nie przemawiają" do mnie;) Ale wyglądają fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam! Krewetki są nieziemskie:) Na wigilii się nimi zajadałam pycha!

    OdpowiedzUsuń