środa

Mufinkowelove

Deser od serca dla moich skarbów.

Co będzie nam potrzebne ?

2 szklanki mąki
3/4 szklanki cukru
2łyżeczki proszku do pieczenia
1 jajko
Pół kostki masła
Aromat smakowy ja dałam dwie łyżki syropu do kawy o smaku waniliowym.
1 szklanka mleka

Wszystkie składniki wkładamy do miski i mieszamy ok 5 minut na średnich obrotach.
Mi z tej ilości wyszło 20 muffinek ale też pewnie zależy jaką macie wielkość foremek :)

Muffinki wkładamy do piekarnika na 180 stopni / 25 minut
Kiedy będą gotowe wyciągamy i czekamy aż będą chłodne ;)

Następnie robimy galaretkę, u mnie dziś pina colada z winiary :)
Gdy galaretka stężnieje wycinamy koła,u mnie jedno grubsze drugie cieńsze ;) ze względu na wiek jednego ze Skarbów ;)
Muffinki robimy na pół i do środka wkładamy galaretkę :) na koniec dekorujemy





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz